EN

Sklep - LenaDekor

Wybierz kolor

  • Biały
  • Dekoracje w kolorze ecri / kremowy
  • Dekoracje w kolorze różowym
  • Dekoracje w kolorze pomarańczowym
  • Dekoracje w kolorze pastelowym
  • Dekoracje w kolorze niebieskim
  • Dekoracje w kolorze czerwonym
  • Dekoracje w kolorze żółtym
  • Dekoracje w kolorze fioletowym
  • Dekoracje w kolorze zielonym
  • Dekoracje w kolorze srebrnym
  • Dekoracje w kolorze złotym

Dopasuj dekorację do samochodu

  • Dekoracje ślubne do samochodu w kolorze białym/perłowym
  • Dekoracje weselne do samochodu w kolorze srebrnym/szarym
  • Dekoracje ślubne do samochodu w kolorze kremowym
  • Dekoracje weselne do samochodu w kolorze granatowym
  • Dekoracje ślubne do samochodu w kolorze czarnym / grafitowym
  • Dekoracje weselne do samochodu w kolorze czerwonym
  • Dekoracje ślubne do samochodu w kolorze złotym / brązowy
  • Dekoracje weselne do samochodu w kolorze zielonym

KOSZTY WYSYŁKI

Przesyłka kurierska
15zł - przedpłata na konto,
20 zł - płatność przy odbiorze

faq

Jak kupować

1. W sklepie internetowym LenaDekor.pl możesz dokonać zakupów jednorazowych bez potrzeby rejestracji. 

2. Zamówienia wysyłamy wyłącznie na terytorium Polski. Jeżeli interesuje Cię wysyłka za granicę, skontaktuj się z nami.

3. Składanie zamówienia:

  • Aby złożyć zamówienie wybierz z oferty sklepu interesujące Cię produkty, a następie dodaj je do Koszyka.
  • Sprawdź ilość zamawianych produktów w Koszyku, a po wprowadzeniu ewentualnych zmian przelicz ponownie wartość zamówienia klikając przycisk Aktualizuj koszyk.
  • Wybierz formę płatności i przejdź do kolejnego etapu, gdzie wypełnisz formularz adresowy.
  • Do każdego zamówienia dołączamy paragon. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, wypełnij odpowiedni formularz.
  • W polu Uwagi koniecznie podaj kolor zamawianych produktów (dotyczy wyłącznie produktów, które oferują możliwość wyboru wersji kolorystycznej). W polu Uwagi możesz dodać inne informacje dotyczące zamówienia.
  • Teraz wyślij do nas zamówienie klikając przycisk Złóż zamówienie. Jako potwierdzenie przyjęcia zamówienia wyślemy do Ciebie maila zwrotnego, w którym podsumujemy Twoje zamówienie.
  • Jeżeli jako formę płatności wybrałeś płatność przelewem, stosowną kwotę przekaż na nasz rachunek bankowy: Alior Bank 75 2490 0005 0000 4500 9857 9643. Możesz również skorzystać z usług operatora Przelewy24.pl. Jeżeli preferujesz płatność za pobraniem, należność uregulujesz kurierowi w chwili odbioru przesyłki. Zamówienia nieopłacone zostają anulowane po upływie 7 dni od daty ich złożenia.
  • Jeżeli z jakichś powodów zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane, skontaktujemy się z Tobą w celu uzgodnienia dalszego sposobu postępowania.
  • W dniu wysłania zamówienia otrzymasz od nas informację potwierdzającą nadanie przesyłki oraz numer listu przewozowego. Sprawdzaj pocztę na bieżąco i śledź losy przesyłki w serwisie internetowym przewoźnika.

4. Zwroty i Reklamacje.

Informacje dotyczące zwrotu towaru i ewentualnych reklamacji znajdziesz tutaj.